Powered By Blogger

Search This Blog

Monday, November 7, 2011

Those moments when i was not writing

Terlalu banyak yang jadi. Tak tahu yang mana boleh kongsi sini.
Jadi, saya letak sikit-sikit sana- sini.

Saya buat kerja part time. Jadi observer untuk Ujian UKM-2 PERMATApintar Negara.
Oh ye. Saya pergi dengan 'dia'. Faiz. Kawan lama, yang juga pernah jadi the reasons of my smile and laughter.
*tak dapat lagi payment. saya sakit ati.

Saya dah dapat lesen kereta. Lesen motor jugak.
Pakej. Sekali dengan kulit yang itam dan muka berjerawat.

Beraya tahun ni tak berapa nak seronok. Ntah kenapa.

Saya ber graduasi. Hampir menangis di kala kaki melangkah ke dewan pengijazahan. Nanti saya cerita detail.

Saya bekerja selama sebulan di Pacific Bowl.

*Kurang lebih secara luaran ini yang jadi selama beberapa bulan yang sangat panjang.

No comments:

Post a Comment